piątek, 30 sierpnia 2013

Alicia Keys

Kolejna metamorfoza gwiazdy, tym razem moim zdaniem niestety nie trafiona . Alicia Keys, po raz kolejny zmieniła fryzurę na całkiem krótką . Przyznam szczerze że już wcześniejsza długość do mnie nie przemówiła, ale to co artystka ma teraz na głowie jest totalnym błędem. Nie mam na myśli jedynie to że straciła swoją kobiecość . Tak krótkie włosy niestety nie pasują ani do urody ani do sylwetki Alicji. Głowa optycznie się zmniejszyła przez co na pierwszy plan wysuwają nam się pokaźne biodra piosenkarki co zaburza całkowite proporcje w sylwetce gwiazdy. Myślę również że w tym przypadku( tak krótkiej fryzury u Alicji) ciężka prosta grzywka sprawia iż oczy stają się jeszcze mniejsze i bardziej przymknięte. Czy tylko ja jestem rozczarowana tą metamorfozą?? Wcześniejsza fryzura Mój faworyt sylwetka 2013 r

1 komentarz: