czwartek, 1 sierpnia 2013

Uważam że we fryzjerstwie nie istnieje konkurencja.

Jest to moje indywidualne zdanie . Postaram się Wam przestawić mój punkt widzenia. Salonów fryzjerskich w naszym kraju jest mnóstwo . Tych małych i tych dużych , nowo powstałych i z wieloletnim stażem. Więc czemu uważam że we fryzjerstwie nie ma konkurencji ? Nasz zawód jest bardzo specyficzny i pozyskujemy klientów na wielu płaszczyznach. Każdy z nas posiada swój własny styl, indywidualne spojrzenie na wizerunek, własne wyczucie estetyczne i kolorystyczne oraz lepszy lub gorszy kontakt z klientem. Wszystkie te cech sprawia że między nami i klimatem powstaje pewna więź. Dopasowanie się do siebie sprawia iż ludzie chce korzystać z usług właśnie tego a nie innego fryzjera i nie istotna jest dla niego cena , ponieważ właśnie w rękach tej jednej osoby czuje się bezpiecznie :) Oczywiście im więcej potrafimy tym do większej grupy osób trafimy. Chęć rozwoju zależy tylko i wyłącznie od nas .Świadomość swoich umiejętności, braków oraz nieustanny pęd do wiedzy są kluczem do sukcesu a szacunek do mistrzów jest niezbędny. Chciała bym zapoznać Was z fryzjerami których bardzo cenie. Dziś będzie to męskie grono :) pierwszy z nich to człowiek dzięki któremu posiadam nieustanną chęć walki o to by być lepszą. Mam to szczęście że pracujemy ze sobą na co dzień, więc mogę podpatrywać zarówno jego prace w salonie jak i przygotowania do sesji, konkursów czy pokazów . Bez słodzenia ( i tak jestem na macierzyńskim :)) niesamowite wyczucie , dopasowanie się do każdego typu klienta nieustannie mnie zachwyca . Niejednokrotnie opadła mi szczęka gdy widziałam perfekcyjnie poprowadzoną linie cięcia zwłaszcza na niesfornych włosach . I na pytanie ludzi " czy Tomasz Szabelka jest naprawdę tak dobry ?" powiem krótko: LEPSZY NIŻ MÓWIĄ. Poza tym jest super człowiekiem który mimo wielkich umiejętności i wielu sukcesów na swoim koncie pozostał skromny człowiekiem . Drugi mężczyzna to artysta którego również miałam przyjemność poznać osobiście. Mimo iż twórczość głównie obserwuje przez internet i jeszcze nie widziałam na żywo jak pracuje jestem fanką Jego stylu. Filip Galas jest zdeterminowany , perfekcyjny i stanowczy to cechy które doprowadziły go do sukcesu. Dba o wizerunek osób publicznych oraz gwiazd polskiego showbiznesu. Stylista H3 International Creative Team L’OrealProfessionnel, z którą stworzył kolekcję „NeoParisien” prezentowaną w ponad 30 krajach świata. Artysta od którego można naprawde wiele się nauczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz