niedziela, 1 września 2013

Ozdoby DECOLOVE

Ten post w swojej kolejce czekał dość długo. Tak na prawdę nadal jego część musi poczekać bo dziś jedynie przedsmak. Od zawsze byłam dość specyficznym dzieckiem , od najmłodszych lat uwielbiałam ozdabiać swoje włosy ogromnymi kokardami. Miłość tak nigdy się nie skończyła , a wręcz powiększyła o wszelkiego rodzaju gadżety które da się wpiąć . Jako fryzjerka swoim klientkom często proponuje wykonanie skromniejszej fryzury na rzecz biżuteryj do włosów. Myślę że takie ozdabianie sprawia że fryzura staje się całością z ubiorem oraz zapewnia nam pewność że nikt nie będzie miał podobnego uczesania. Na rynku jest wiele sklepów w których możemy zaopatrzyć się w różnego rodzaju gadżety, jednak nie przemawiają do mnie. Postanowiłam że stworze własną kolekcje i planów jest dużo jednak nie da się robić wszystkiego na raz a obecnie 80% mojego czasu pochłania mój najukochańszy syn:) Nie smuce się jednak gdyż trafiłam na biżuterie dla każdego i godną polecenia:)To tak jak by ktoś czytał w moich myślach :) Już poluje na parę rzeczy sugerują mężowi że to idealny prezent hihi Dodam jeszcze że ozdoby te, gdy je dostrzegłam pierwszy raz zaczęły mnie prześladować. Okazało się że nie tylko ja ale i gwiazdy które cenie kochają "JE":) Polecam bardzo:) Foto z fb- Decolove

1 komentarz: