niedziela, 11 sierpnia 2013

Sezon ślubny trwa w pełni :)

Bardzo lobię ten czas gdy w kalendarzu z zapisami zaczyna się pojawiać notka- fryzura próbna. Ja uwielbiam czesać fryzury ślubne . Pierwsze spotkanie to delikatna adrenalina z obu stron. W końcu każda przyszła Pani Młoda chce wyglądać wyjątkowo. Moje zadanie to spełnić jej oczekiwania jednocześnie doradzając tak by fryzura stała się uzupełnieniem pozostałych elementów wizerunku na ten dzień. Należy uważnie słuchać , poruszyć wyobraźnie i zebrać jak najwięcej niezbędnych informacji. Dobra komunikacja to połowa sukcesu. Gdy w dzień ślubu widzę radość a po czasie dostaje informacje z podziękowaniami od zadowolonej Pani młodej to jestem naprawdę szczęśliwa :) Czy w śród osób czytających jest jakaś przyszła pani młoda ?? A może w Waszym najbliższym otoczeniu ... Bo choć sezon ślubny 2013 trwa nadal ja przygotowuje się małymi krokami do kolejnego . Planuje parę niespodzianek dla Pań Młodych oraz Panów Młodych:) Myślę że ok stycznia zacznę zdradzać nad czym teraz pracuje , nie chce zapeszać ale mam nadzieje że wszystko pójdzie po mojej myśli .....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz