wtorek, 8 października 2013

bloSilesia:)

bloSilesia:) Pisanie bloga było moim marzeniem od dawna . Jak to często bywa w bilansie za i przeciw ciągle coś przeważało szale i nie potrafiłam się zdecydować. To coś jest moim okropnym kompleksem już od lat wczesnoszkolnych . W życiu jednak trzeba walczyć ze słabościami więc jestem:) By stać się lepszą , by raczkowanie mogło stać się kiedyś pewnymi krokami postanowiłam wybrać się na bloSilesia . Bardzo się ciesze że udało mi się tam dotrzeć . O spotkaniu dowiedziałam się dziś od pewnej blogerki którą mam w zwyczaju czytać:) Super że ktoś wpadł na pomysł takiego spotkania. Wiele się dziś dowiedziałam , poświęciłam troszkę czasu dla siebie i ten relaks na pewno niebawem zaowocuje tutaj :) Pomysłów w mojej głowie jest wiele więc biore się do roboty i mam nadzieje że nie tylko ja będę czerpała z tego przyjemność:) A babeczka ze zdjęcia to przepyszny poczęstunek po spotkaniu. Dobrze że blisko mieszkam, nie miałam aparatu i musiałam ją donieść do domu by zrobić fotkę a ślinka ciekła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz