środa, 25 września 2013

Taki poranny apel do kobiet :)

Jestem zwolenniczkom bycia sobą. To nie oznacza że nie posiadam kompleksów, jednak to co dzieje się obecnie w otaczającym mnie świecie, jest nie do przyjęcia. Mediów wykreował ideał urody - sztucznych lalek barbie. Myślę że po części nie wpisuje się w niego również dzięki temu, że w dzieciństwie moja kochana mamusia zażartowała że kupi mi barbie jak przytyje ... :) Trochę prawdy w tym jest, że to właśnie pokolenie barbie uwielbia operacje plastyczne, sztuczne włosy, rzęst i co tylko jeszcze się da . Od dłuższego czasu z wyboru nie posiadam w domu telewizora, więc nie oswajam się z wyglądem prezenterek czy aktorek . Tym większego szoku doznałam gdy na zdjęciu zbiorowym w pewnej gazecie znane mi kobiety ze szklanego świata wyglądały wszystkie tak samo. Pozbawione swoich charakterystycznych cech wyglądu i mimiki, niczym roboty programują umysły wrażliwej części ludzkości. Ciągła pogoń za ideałem , usypia wyjątkowość i niepowtarzalność . Nie wspominam już o oszukiwaniu czasu i cudownym eliksirze na wieczną młodość . . . Cher 2013r Apeluje więc o rozsądek ... Dostrzegajmy piękno które jest w nas na każdym etapie naszego życia, nie dajmy się zwariować a będziemy szczęśliwe:) A Wy co o tym myślicię??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz