niedziela, 27 października 2013

Takich Tomków nie ma nikt:)

Bardzo chciałam i zrobiłam co w mojej mocy by wziąć udział w konkursie Hair Revolution .
Jednak zdarzyło się tak że z przyczyny totalnie nie zależnej ode mnie nie mogłam przygotować pracy konkursowej . Czy żałuje - oczywiście przecież ja tak kocham konkursy.
Jednak salon Tomasza Szabelki reprezentowała Dorota i Tomasz co troszkę łagodzi mój smutek . Mocna z nich konkurencja więc i poprzeczkę miała bym wysoko ustawioną:)
Nakreślę może trochę o konkursie Hair Revolution . Jest to konkurs w którym udział mogą wziąć styliści pracujący dla Trendy Hair Fashion. Polega on na nadesłaniu zdjęć pracy zgodnej z tematyką konkursu. W tym roku uczestnicy inspirowali się sztuką origami. Zwycięzca konkursu jako nagrodę otrzymuje możliwość uczestniczenia w największym konkursie fryzjerskim na świecie -United Danks Contest który ma miejsce w Japonii .
Z dumą mogę pochwalić się Wam że tegoroczną edycje konkursu wygrał Tomasz Styczeń . Zeszło roczną edycje natomiast wygrał Tomasz Szabelka i odniósł ogromny sukces w Japonii . Takich Tomków jak naszych dwóch nie ma nikt :)
Trzymajcie kciuki:)
A oto i konkursowa praca Tomasza Stycznia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz