wtorek, 25 czerwca 2013

Natural Cut & SEPHORA




Ponieważ jeszcze jestem na nogach - na informacje od Tomka że czeszą w Katowicach grupę z Sephor'y okropnie się ucieszyłam . Dzień był upalny więc powoli doczłapałam na miejsce zobaczyć w akcji moją kochana grupa Natural Cut .
Praca paliła się w rękach , do uczesania było ok 30 pań i paru "rodzynków" - panów.
Nie zdajecie sobie sprawy jak miło po paromiesięcznej nieobecności w pracy podziwiać ludzi z którymi normalnie spędza się większość swojego czasu:)



Team Sephora który obsługuje Was na co dzień i jest do Waszej dyspozycji w Silesii i na Trzech Stawach to przemiła i zżyta ze sobą grupa ludzi których łączy wspólna pasja. Identycznie jest w zespole Tomasza Szabelki dzięki czemu panowała miła atmosfera podczas przygotowań :)
Oczywiście nie była bym sobą gdybym na parę minutek nie wskoczyła za krzesło i nie uczesała kogoś, to jest po prostu silniejsze ode mnie :)


Fryzury i makijaże robiły naprawdę wrażenie zwłaszcza gdy na scenie zaprezentowali się wszyscy pracownicy jednocześnie :)
Zobaczcie sami....








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz