wtorek, 9 lipca 2013

Dita von Teese :)





Chciałam Wam dziś zaprezentować kobietę którą podziwiam za niesamowity wizerunek i klasę.
Dita von Teese gwiazda burleski której wizerunek to nie przebranie a dowód na to że można odnaleźć styl który idealnie współgra z typem urody i charakteru.
Nie ukrywam że od początku mojej drogi fryzjerskiej to właśnie retro styl skradł najbardziej moje serce. Pozwala on na oryginalny , kobiecy i zmysłowy wygląd jednocześnie symbolizuje silne i pewne siebie kobiety.



  Nie wyobrażam sobie na dzień dzisiejszy Dita von Teese w innej stylizacji dlatego pokusiłam się o odnalezienie zdjęć które ukazują naturalną urodę kobiety i jest nie do poznania . W której odsłonie podoba Wam się bardziej??





1 komentarz:

  1. Piąte zdjęcie podoba mi się najbardziej, w tym ciekawym wdzianku jest jej przepięknie a jego kolor podkreśla urodę. No i oczywiście dekold <3
    Fryzury w tym stylu uwielbIam więc jestem zakochana i zainspirowana :)

    OdpowiedzUsuń